Sunday, December 23, 2012

Mak.. Kau Ratu Hatiku..

Harini 23.12.12 genap umur mak saya 56 tahun. Selamat Hari Lahir Mak. Semoga Allah mengurniakan mak kesihatan yang baik, panjangkan usia mak, luaskan rezekiNya untuk mak & mak sentiasa berada didalam rahmatNya. Semoga hidup mak sentiasa happy. 

The lovely faces of mine. Penguat semangat saya dalam mengharungi kehidupan yang penuh dengan dugaan & cabaran, be it in personal life, career or my business.Semoga Allah meluaskan pintu rezekiNya untuk saya, meluaskan rezeki perniagaan saya & kerjaya saya supaya saya dapat berkongsi kesenangan saya dengan mereka. Amin...
macam biasa, candle blowing by the cucu-cucu:-)
Kami celebrate sederhana sahaja. Kebetulan mak & ayah ada urusan di Putrajaya, kami adik beradik berpakat untuk makan malam bersama-sama di Sri Bangi Horizon Garden Restaurant, a chinese muslim cuisine.
gambar foodie yang sempat diambil..kami order 3 set of menus tapi ni je lah yang sempat snap:-)
Us!



xoxo, fadh hassan

017-3045363

fadhlina1@gmail.com 

No comments:

Post a Comment

linkwithin