Sunday, December 30, 2012

BBplus Collagen

Dah jadi macam kemestian untuk semua orang, baik lelaki mahupun perempuan untuk minum kolagen setiap hari. Yelah, semua orang tau khasiat kolagen. 

Antara faktor utama kenapa ramai kini mengambil kolagen setiap hari:
  • For youthful skin - C.A.N.T.I.K
  • Mencantikkan kuku & rambut - C.A.N.T.I.K
  • Sangat membantu mengurangkan penyakit sendi - S.I.H.A.T

Terdapat begitu banyak lambakan jenama kolagen dipasaran sekarang. Tapi, kenapa anda harus memilih BBplus Collagen dari Hai O Marketing?


Kenapa BBplus Collagen?

Seiring quantiti & qualiti
  • Hanya 1 paket (5g) setiap hari. Bersamaan (melalui proses hidrolisis) 3000 saiz Dalton peptida yang sedia diserap.
  • Diperbuat daripada kolagen ikan yang bermutu tinggi (Kolagen Jenis 2, yang mempunyai struktur rantaian asid amino yang seakan-akan sama seperti yang terdapat dalam kolagen manusia)
Very handy
  • Come in sachet, boleh bawa kemana-mana even letak dalam handbag. So, boleh minum wherever & whenever. Just zasss, koyakkan sachet, masuk dalam air, kacau & ready to drink. (macam saya, biasanya minum kat office pagi-pagi, so memang letak dalam handbag je)
Aksi perlindungan anti oksidan tambahan
  • Mengandungi jus blakcurrant, ekstrak biji anggur, vitamin C & roselle. (boleh baca lebih lanjut kebaikannya 'click here' link dibawah)
Senang & sedap diminum (sedappp untuk kategori kalogen!)
  • Bila ada blackcurrant & roselle, rasa & bau kolagen BBplus sangat senang untuk diminum. Macam minum ribena:-)  Tidak dinafikan masih terasa & terbau 'originality of collagen', tapi memang boleh diterima tekak. Memang rasa & bau tidak dapat ditutup 100% sebab BBplus diperbuat daripada kolagen bermutu tinggi & tinggi peptida. Untuk khasiat & keberkesan kolagen yang maximum!

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang BBplus Collagen, please click here.


Cara minum:

Campurkan 1 sachet BBplus kedalam 150ml air bersuhu bilik (saya suka campur dengan air sejuk, asalkan BUKAN AIR PANAS). Pengambilan terbaik adalah sebelum makan ataupun sebelum tidur.

Sesuai untuk pesakit diabetes*. Warna, rasa dan tekstru produk dalam setiap kelompok mungkin berlainan disebabkan oleh ramuan asli yang digunakan.

*Tanpa gula & kolesterol. Gula gantian semulajadi dengan Indeks Glisemik yang rendah digunakan untuk memenuhi keperluan mereka yang mempunyai masalah jantung & diabetes.

Harga:

Cuma RM180 sekotak (mengandungi 20 sachet) dan anda akan mendapat kesemua khasiat & kelebihan kolagen BBplus.


xoxo, fadh hassan

017-3045363
fadhlina1@gmail.com 

No comments:

Post a Comment

linkwithin