Tuesday, January 01, 2013

Rock & Roll and Las Vegas 2012

Our department held our 2012 Annual Dinner at Double Tree by Hilton. So we had a poll to choose the theme and the winners are Las Vegas & Rock and Roll (it was a tie, so dua-dua theme were selected)

Adehhh...personally, saya memang tak sporting bab-bab pakaian mengikut tema ni. Tak pernah pun nak ikut tema. Since annual dinner biasanya buat weekdays evening time (after office hour), saya redah masuk dengan baju kerja je. Okay okay...boring kan! buekkk!

Tapi for this year, a friend who was also the project manager for our annual dinner project was bodek-bodek me to wear according to theme. Nak support member punya pasal, maka datanglah saya malam tu dengan pakaian tema Rock & Roll la konon! Hahahaha! 

But my friend ija who was checking my uploaded photo in my facebook (add me at facebook: fadh hassan / fadhlinaah@yahoo.com ---->sempat promo nih!) dengan confident tanya soalan ni, "fadh, apasal ko pakai macam gangster ni?"..huhuhuhuhu...haru betullah! Failed my rock & roll!

Actually, annual dinner kami was on Friday. Jadi haritu we were allowed to dismiss early from office. 3pm dah boleh balik to prepare for the annual dinner that night. So, dalam masa beberapa jam tu lah saya cuba mencari props yang bersesuaian untuk dinner malam tu. Tapi saya tak nak spent mahal-mahal. So apa yang saya buat?

My officemate Saidah ajak ikut dia balik rumah. So we all singgah to Alpha Angle Wangsa Maju and i just shopped & grabbed whatever yang boleh.

End up, inilah hasilnya! Tadaaa.... 



So, Rock & Roll ke gangster kampung dusun?

Not too bad lah kan. Ada la jugak ala-ala tu. How much did i spent?

Jaket kulit = Free sebab pinjam kawan je
Jeans = RM15 beli kat F.O.S
T-shirt = RM25.90 beli kat F.OS
Tudung = Free recycle balik tudung kerja yang memang dah pakai that day
Wedges = RM16.90 beli kat Vincci (70% off)

Total = 57.80

Sorrylah ye. Saya belum tahap bermati-matian dressing for annual dinner. Tapi tak tahulah in coming years kan. Ahaks!



ni lah rupa gambar wedges saya..nak juga tunjuk! (sorry gambar  crop sendiri from my note)




Winner for best dress, woman
Las Vegas


2nd runner up for best dress, woman
Rock & Roll



Winner for best dress, man
Rock & Roll



2nd runner up for best dress, man
Rock & Roll (Elvis Presley)





Macam-macam ada...













 xoxo, fadh hassan
017-3045363
fadhlina1@gmail.com

No comments:

Post a Comment

linkwithin